sunnuntai 14. helmikuuta 2010

Ystävällistä iltaa!





















Ystävällinen tervehdys juuri s-i-n-u-l-l-e ystäväin! Olet tärkeä minulle, enhän muuten tänne mitään juttuja kanssasi jakaisi!!! Kiitos ystävyydestäsi :)
Hiukan hiljaiseloa tämän bloggaamisen suhteen olen viettänyt. Muutaman kerran olen tullut ja istahtanut tämän masinan äärelle, jotta postaisin jotain, mutta kun ei tule mitään tekstiä niin ei tule... Eipä väkisin... Postaan kun on postattavaa, kaikki kenties ajallaan! Mutta sinun takiasi, ystäväin tähän rustaan tänään tämän ajatuksen ja kuulumisen. Enpä täällä mitään kirjoittelisi ellet juuri sinä sitä lukisi ja kanssani jakaisi.
Kiitän sinua ja sinusta :)

Tänään olen ajatellut ystävyyttä ja ystävän uskollisuutta. Sitä kuinka arvostan toisen ihmisen luotettavuutta. Myös Taivaan Isän ystävyyttä luotujaan kohtaan ja uskollisuuttaan!!





















Ystävänpäivä ja laskiaissunnuntai sujui täällä mukavasti, sanoisinko että asiaan kuuluvalla tavalla takapihamme pulkkamäessä ja laskiaisherkuilla. Keittelin ja hauduttelin isomman puoleisen annoksen hernesoppaa leivinuunissa ja vietimme naapuruston kanssa näin laskiasta :)
























Pienet yllätykset tahtoi ekaluokkalaisemme myös ystävänpäivän kunniaksi kavereilleen jakaa. Pussukoiden sisään sujahti omatekoiset pikkuriikkiset pullat :)

Kuvissa tekemiäni keramiikkanappeja joista olen väsännyt myyntiin "nappikortteja". Ja pullakuvia oli (meikäläisen herkkusuun)
pakko napsia myös ;)


Oikein ihanaa ystävän päivän illan jatkoa!!!

10 kommenttia:

MaMMeli kirjoitti...

Mukavaa ystävänpäiväiltaa:) Ihania nuo sinun nappisi!

Lisay kirjoitti...

Voi,olin kokonaan unohtanut sen hernekeiton laskiaisena.Eikos sita silloin aina ole tapana syoda vai mita?
Mutta kyllahan sita jotain asioita unehtelee,silla olen viimeksi viettanyt laskiaista Suomessa vuonna 1990.Ihania kortteja ja herkullisen nakoisia pullia.
Pitaisikohan laskiaistiistaina leipoa laskiaispullia???

Marge kirjoitti...

Nappisi ovat ainutlaatuisia!!
Ja kuvat herrrkullisia!!!:)
Välillä on saamaton milloin minkäkin
asian suhteen, se on ihan luonnollista:) Minäkin olen kokenut viime aikoina saamattomuutta...mutta niinkuin sanoit, aika aikaansa kutakin;)
Sinulle ihana blogiystäväni, oikein mukavaa alkavaa viikkoa!!!:)
Lämpimin halauksin, Marge

sanna kirjoitti...

Ihastuttavia nappikortteja! Nappisi ovat ihania luomuksia, olen aina pitänyt niistä. :) Hyvää alkavaa viikkoa sinulle!

sanna kirjoitti...

Vielä asiaa... Sinulle on blogissani haaste, saat ottaa sen halutessasi vastaan. ;)

Sussi kirjoitti...

Ihania nappeja!

Mukavaa alkanutta viikkoa!

-T kirjoitti...

Mammeli: Kiitos!

Lisay: Kyllä hernekeitto kuuluu laskiaiseen, mutten itse tiedä kuuluuko sitä syödä laskiaissunnuntaina vai -tiistaina. Laskiaispullat nyt ainakin kuuluu asiaan, kannattaa leipoa!!! Itse olen jo vetänyt yhteensä näiden päivien aikana ainakin 7 laskiaispullaa...Hupsista, hupenivat tuosta vaan ;)

Marge: Kiitos! Niin, kaikki ajallaan! Joku lorvikatari on meikäläiseen iskenyt täällä blogimaailmassa. Saa nähdä miksi se muuttuu, vai muuttuuko miksikään...

Sanna: Kiitos sanoistasi ja haasteen heittämisestä. Katsotaan josko saisin jotain aikaiseksi sen suhteen!

Sussi: Mukavaa ja oikein ihanaa laskiaisviikkoa sinulle!!!

Sara kirjoitti...

Ihanan tuntuinen laskiainen :)
Eilen jo piti tulla kurkistamaan, muttei jotenkin onnistunut, nappejasi ihailin lukemistossasi, suloisia!
Aurinkista helmikuuta!

♥ Sara

LENNU kirjoitti...

Olen samaa mieltä kanssasi bloggailusta, ei väkisin vääntämistä, jos aiheita riittää niin ne tulevat itsestään.
Söpöisiä nappeja.
Ihanaa laskiaista!

-T kirjoitti...

Sara: Kiitos sanoistasi! Laskiaissunnuntai oli kyllä mukava kun vietimme sitä isommalla poppoolla :) Jokaisella oli jokin tuominen, itselläni tuo sopan keittäminen.

Lennu: Kiitos sinulle!! Niin, tätä bloggailua olen miettinyt monelta kantilta. Kirjoittelen kun huvittaa ja kirjotuttaa... Ei väkipakolla!

Kaunista helmikuun aikaa teille!!!